Sunday 20 November 2011

KARTUN-KARTUN MENGENAI SAYA


Sudah banyak kartun-kartun saya dimuatkan dalam blog ini dan anda juga boleh membacanya dalam internet. Dalam entry kali ini, saya memuatkan kartun-kartun oleh orang lain mengenai saya dan isu berkaitan pengharaman buku saya dan penahanan saya.

Kartun pertama ialah karya kartunis Sepanyol Saúl Cabanillas Hernández yang dilukis pada bulan Mei tahun lepas selepas buku saya diharamkan. Manakala kartun kedua adalah karya kartunis Stephhf dari Peranchis.



Seterusnya kartun solidariti selepas saya ditangkap yang dilukis oleh Ronasina, Oly dan Azlan Isa (orang-orang). Seterusnya, karya Azman Md Noh (AMN) mengenai bagaimana saya dibawa ke tujuh balai, yang saya sebut 'Dari Balai Ke Bali".


Terima kasih saya ucapkan kepada Ronasina, Oly, Azlan, AMN, Saúl dan Stephhf atas sokongan yang diberikan. Saya sungguh tersentuh atas karya-karya-karya anda semua!

2 comments: